ساخت وسایل ارتوپدی، مشاوره توانبخشی

ساخت وسایل ارتوپدی، مشاوره توانبخشی

صندل خار پاشنه - کفش طبی - اسکن کف پا
ساخت وسایل ارتوپدی، مشاوره توانبخشی

ساخت وسایل ارتوپدی، مشاوره توانبخشی

صندل خار پاشنه - کفش طبی - اسکن کف پا

لینکداین | Linkedin چیست؟


لینکداین | Linkedin چیست؟

لینکداین (به انگلیسی: LinkedIn) یک سرویس سرویس شبکهٔ اجتماعی تجاری است که در دسامبر ۲۰۰۲ ایجاد شد و در می ۲۰۰۳ آغاز به کار کرد. این شبکهٔ اجتماعی بیشتر برای شبکهٔ اجتماعی حرفه‌ای استفاده می‌شود. تا ۲ نوامبر ۲۰۱۰، لینکداین بیش از ۸۰ میلیون کاربر ثبت شده در بیش از ۲۰۰ کشور جهان دارد. این وبگاه زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، و اسپانیایی را پوشش می دهد.

 LinkedIn بزرگترین شبکه ی تخصصی و کاری دنیا است که ۳۰ میلیون عضو در سراسر دنیا دارد که سرعت رشد بالایی دارد
 شاید ما قبلا شبکه های این چنین را به صورت شبکه هایی مثل یاهو هات جابز - Yahoo! HotJobs - دیده باشیم ولی LinkedIn چه تفاوتی با این سیستم ها دارد؟ آیا این شبکه برای کسانی که در ایران زندگی می کنند ارزش دارد و به قولی کارآمد است؟
 
یاهو هات جابز - Yahoo! HotJobs - و LinkedIn چه تفاوتی دارد؟
 
شاید یکی از عمده ترین تفاوت های این دو شبکه این باشد که یاهو هات جابز - Yahoo! HotJobs - یک شبکه کاریابی است ولی LinkedIn یک شبکه اجتماعی است بر تاکید ویژگی کار و تخصص , مثل شبکه هایی مثل فیس بوک - Facebook - که شما بر اساس دوستی و روابط فامیلی و شخصی یک شبکه اجتماعی تشکیل می داد در اینجا این روابط بر اساس کاری مثل همکار بودن , دوستان و همکاران در شغل های قبلی , روابط کاری و روابط دانشگاهی شما شکل می گیرد.این شبکه فقط به شما کمک نمی کند که خودتان را معرفی کنید و دنبال فرصت مناسب باشید بلکه می توانید در آنجا اطلاعات کسب کنید و سوال هایتان را مطرح کنید و راهنمایی دریافت کنید.هر چند بعضی از فعالیت ها در سطح بالاتر هزینه دارد.
 
آیا این سیستم برای کسانی که در ایران زندگی می کنند کارآمد است؟
 
شاید برای جواب دادن این یک مسئله را اولا ذکر کنم که امیدوار نباشید که در اولین جست و جو اکثر شرکت های ایرانی را ببنید ولی این را بدانید که تعداد کثیری از ایرانی ها در آن عضو هستند , اکثر دانشگاههای سراسری و دانشگاه های آزاد در آن شناخته می شود.پس با روی آوردن بیشتر کاربران ایرانی نیز , شرکت های ایرانی نیز به این شبکه روی می آوردند.ثانیا دیدتان را وسعت ببخشید شما می توانید پروژه ایی را دریافت کنید و آن را به صورت راه دور انجام دهید.دنیا بسیار کوچک شده است و این ارتباطات هست که حرف اول را می زند.
 
چهار هدف اصلی LinkedIn چیست؟
 
شاید بتوان چهار هدف اصلی LinkedIn را:
 
۱٫ کنترل کردن هویت کاری و تخصصی شما : به این صورت که شما می توانید همیشه یک رزومه آنلاین (که به صورت دقیق توانایی ها شما را در آن ذکر شده است.) داشته باشید که قابل جست و جو شدن و همین طور قابل پیدا شدن توسط موتور های جست و جو است.
۲٫ ایجاد شبکه و بر قراری ارتباط های گذشته : شما می توانید هم دانشگاهی , همکاران فعلی و سابق خود را پیدا کنید و دوباره با آنها ارتباط برقرار کنید و در اینجا تاکید گشته که ارتباطات دنیا واقعی خود را وارد کنید.
۳٫ به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت ها : شما می توانید به راحتی سوال خود را در یک جامعه ی ۳۰ میلیونی مطرح کنید و به سرعت , دقیق , کامل و قابل اطمینان جواب آن را دست پیدا کنید و همچنین با جواب دادن سوال های دیگران و به نمایش گذاشتن مهارت ها و دانش خود , فرصت ها مناسبی را کسب کنید. و حتی اگر شما به عنوان یک کارآفرین نیاز به اطلاعات , تجربه داشته باشید می توانید از این منبع استفاده کنید.
۴٫ به وجود آوردن فرصت ها : وقتی شما در این جامعه عضو می شوید , قابل دسترسی می شوید. در این شبکه افرادی هستند که به دنبال اشخاص مناسب می گردند و وقتی شما در این شبکه پیدا کردند , به شما پیشنهاد فرصت های بهتری می دهند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد